חלקינו במלחמה: אריה ארליך וישי כהן בפינת הפרשנים

    המהדורה המרכזית No Comments on חלקינו במלחמה: אריה ארליך וישי כהן בפינת הפרשנים

    הפרשנים אריה ארליך וישי כהן שוחחו הערב עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' והתייחסו לחזרת הפוליטיקה לשיח הציבורי למרות המלחמה, לשירות או אי שירות החרדים בצה"ל, וגם, למס על השתייה המתוקה שאולי יחזור בקרוב

    חייל חרדי בכותל צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פינת הפרשנים הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: אריה ארליך: "אני מופתע כל יום מהמהירות בה חזרנו לעסוק בענייני פוליטיקה. אני משתדל לבקר לפחות פעם בשבוע בבסיסי צה"ל ונדהם מהניתוק שחווים המשרתים מהרעל שיש ברשתות"

    ישי כהן: "כולנו חשבנו ב-7 באוקטובר שהחברה הישראלית תדע להתעלות מעל למחלוקות. המחבלים אמרו בחקירתם שהם בנו על הפילוג והשסע בחברה הישראלית. יומיים אח"כ כבר נראו הניצנים הראשונים של המחלוקות. בראש ובראשונה אני מאשים את הפוליטיקאים. האשמים השניים אלו כלי התקשורת. כל שאלה שמופנית למנהיגי המלחמה במסיבות העיתונאים עוסקת בפוליטיקה"

    ארליך: "אנחנו צריכים להסתגר בחדרינו, מי שלא לומד צריך להיות חלק מהמאמץ המלחמתי. בוודאי שבאופן אישי כואב לי לראות אירועים של ניתוק בתוך המגזר החרדי. מי שלומד צריך ללמוד, אך האם אנחנו יכולים להרחיב את הפטור לכולנו ולומר שלום עלי נפשי? חצי עם בוכה בהלוויות צבאיות ואנחנו חוגגים?".

    ובהתייחס לדיווחים על החזרת המס על השתייה המתוקה; ישי כהן: "החרדים נלחמו במס השתייה המתוקה בגלל הצורה בה ליברמן הציג אותה שהצטיירה כאנטי חרדית ולא בריאותית. כעת אנו בשלטון ולא רואה בעיה במס". ארליך: "אני מסכים. אנחנו רואים את העלייה בחולי הסוכרת ומבינים שחייבים לעור את זה – זאת בניגוד למס החד פעמי".

    האזינו



    0 תגובות